Je pochopitelné, že se zákazníci podnikatelů a firem rozhodují při tom, co u koho nakoupí, hlavně podle ceny, respektive podle poměru cena/kvalita. Je to jasné – peněz není nikdy dost a není žádoucí je vyhazovat zbytečně za něco předražené, a něco, co se pokazí možná dřív, než se to pořádně využije, také nikoho nenadchne.
Jenže na kvalitu a cenu by se nemělo spoléhat bezvýhradně. Jsou to sice důležité parametry, jež ale nejsou často pro lidi vším. Nebo vším jsou, ale potenciální zákazníci se o nich musí ubezpečit. A tedy musí mít i dobrý pocit z toho nabízejícího.
A jak se u možných klientů vyvolává dobrý pocit z jakékoliv nabídky? Třeba i tak, že ten, kdo ji poskytuje, sídlí na důvěryhodném a atraktivně vypadajícím místě. Což by mohlo někomu připadat jako banalita, ale není tomu tak.
Vezměte si dejme tomu módní salon se samým luxusním zbožím. Kde tento vzbudí zájem a víru v to, že v něm nikoho netahají za nos a skutečně kvalitu nabízejí? Když je takový salon dejme tomu v Paříži nebo New Yorku na světoznámém místě, nebo když je tento v nějaké Lhotě, kde už ani lišky dobrou noc nedávají? Nabídka tu může být klidně i stejná, ale rozdíl v zájmu značný.
A proto si mnozí z podnikatelů, kteří nemají zase až tak atraktivní působiště, pořizují i virtuální kancelář Ostrava kancelar29.cz. I když jim v této vlastně jenom přebírají, zpracovávají a přeposílají poštu, a případně jim nabídnou nějakou tu další doplňkovou službu, má taková kancelář smysl v tom, že má dobrý zvuk. A možní zákazníci, kteří ji vidí, na ni vsadí spíše než na adresu, která vypadá tuctově nebo dokonce podezřele. A pro podnikatele to má přitom tu výhodu, že jde o možnost, která je docela levná. Mnohem levnější, než kdyby měl podnikatel takové sídlo vlastnit nebo si ho pronajmout.
A tak jsou sice podobná virtuální sídla jenom jakousi Potěmkinovou vesnicí, která nemá moc velký praktický význam, ale přesto mají podobná sídla leckdy smysl a význam.