Ať už vznikne nějaký web s jakýmkoliv úmyslem, jedno u něj nikdy nesmí chybět. A to je dostatečně hojná návštěvnost. I kdyby byl web a na něm zveřejněná nabídka sebelepší, prostě nesplní očekávání, jež u něj jeho majitel má, a to proto, že nepředá svůj obsah těm, jimž je tento určen.
Jenže jak zajistit návštěvnost, když se tato ne a ne dostavit? Jak to zařídit, aby se z opomíjeného webu stal web obletovaný? To je věru otázka, na niž se jenom těžko hledá odpověď. Ale taková odpověď se najít dá.
Návštěvnost se dá totiž více než citelně zvýšit tím, že se vsadí na optimalizaci pro internetové vyhledávače. Když totiž někdo vsadí na takové počiny, jako jsou odstranění nedostatků z onoho webu, linkbuilding, SEO copywriting Seolight a podobně, může si jedině polepšit. A sice proto, že jsou to internetové vyhledávače, co rozhoduje největší měrou o tom, které internetové prezentaci se dostane jaké sledovanosti. Hledající lidé sem totiž jednoduše zadají, co by chtěli najít, vyhledávač to pro ně vypátrá a předloží jim to sesumírované podle toho, nakolik mu to připadá relevantní a kvalitní. A za kvalitní pochopitelně považuje podobný nemyslící nástroj to, co mechanicky odpovídá nastaveným parametrům. Mezi něž patří třeba i texty.
Ano, i když vyhledávače neumí číst, přesto dokážou rozlišit kvalitní, relevantní a adekvátně hojné texty. A proto by se tyto rozhodně neměly podceňovat a jejich napsání by se mělo svěřit těm, kdo prokazatelně psát umí, tedy copywriterům. Právě ti totiž majiteli webu napíšou to, co by dotyčný nejspíše v náležité kvalitě nesvedl, pokud by se toho vlastně byl schopen zhostit. Což není žádná diskreditace, to je pouhé konstatování faktu, že ne každý má takzvaně básnické střevo.
Ten, kdo má dokonalý web s dokonalými články a texty využitými k SEO, se určitě dočká odpovídajícího ocenění v podobě dostatku návštěvníků.